Het leek fraai te worden.

Bossen, velden, meren en zeeën
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PeterD
fXf sponsor
Berichten: 1019
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee

Het leek fraai te worden.

Bericht door PeterD »

Even leek het fraai te worden deze ochtend. Dus snel een blokje om met de fiets niet te ver weg. Maar het viel tegen. Rond 06.30 uur een beetje zon waarvan de eerste stralen wel mooi waren op de boerderijen. Maar hij verdween even snel als hij gekomen was en ik heb hem niet meer gezien.

Afbeelding
Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 560
Lid geworden op: vr 17 mar 2023, 10:42
Voornaam: Harrie
Bewerk mijn foto's: Ja

Re: Het leek fraai te worden.

Bericht door HarrieD »

Je hebt in ieder geval nog wel kunnen genieten van de stilte op dit tijdstip. De laagstaande ochtendzon en de opkomende bewolking geven wel een mooie sfeer aan de foto.
Fujifilm X-S10, XF 10-24, XF 16-80, XF 70-300, Viltrox 25/1.7
Gebruikersavatar
PeterD
fXf sponsor
Berichten: 1019
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Het leek fraai te worden.

Bericht door PeterD »

Het was even mooi idd. Maar je ziet aan de bewolking al dat de zon al na een minuut of 20 verdwenen was.
Dank voor je reactie.
Plaats reactie

Terug naar “Bossen, land- en waterschappen”