Triggers

Gebruikersavatar

Topic Starter
André
Berichten: 1035
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 03:08
Locatie: Enschede
Has thanked: 7 times
Been thanked: 31 times

Re: Triggers

Bericht door André »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik heb het net zelf ook even getest op de X-E1.
De X-E1 idd in manual maar, voordat je de flitser op de trigger zet moet je die al op iTTL instellen.
Als de flitser op de trigger staat en je wilt dan naar iTTL dan kom je idd op A uit.
Tenminste met mijn SB900.

DUs de flitser op iTTL zetten voordat je die op de trigger plakt of de trigger aan zet. ;)
Gegroet, André

Er zijn geen regels voor goede foto's. Er zijn enkel goede foto's. Ansel Adams.
FLICKR

Het watermerk staat in de foto ter voorkoming van misbruik. Als het je stoort klik dan verder a.u.b..
Gebruikersavatar

Remco
Berichten: 14
Lid geworden op: za 11 apr 2015, 20:51
Locatie: Deventer
Contacteer:

Re: Triggers

Bericht door Remco »

Als ex Nikon gebruiker heb ik alleen mijn flitsers (SB700 en YN568EX) en triggerset (yongnuoYN-622N-TX controller en YN-622N trancievers) nog over gehouden. Omdat ik mijn net nieuwe X-T1 niet wil beschadigen zou ik graag willen weten of ik dit alles zonder problemen op elkaar kan gebruiken?
Ik hoop dat jullie mij hier wat over kunnen zeggen...
Fuji X-T1 + MHG-XT, Fujinon 18-55mm f2.8-f4 OIS, Fujinon 10-24mm f4, Minolta MD Rokkor PG f1.4, Minolta MD Tele Rokkor 135mm f2.8, Vivitar 300mm f5.6
Gebruikersavatar

Topic Starter
André
Berichten: 1035
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 03:08
Locatie: Enschede
Has thanked: 7 times
Been thanked: 31 times

Re: Triggers

Bericht door André »

Daar kan ik je geen zinnig woord over zeggen. Je kunt overwegen het te proberen, maar ik zie het somber in.
Gegroet, André

Er zijn geen regels voor goede foto's. Er zijn enkel goede foto's. Ansel Adams.
FLICKR

Het watermerk staat in de foto ter voorkoming van misbruik. Als het je stoort klik dan verder a.u.b..
Gebruikersavatar

Remco
Berichten: 14
Lid geworden op: za 11 apr 2015, 20:51
Locatie: Deventer
Contacteer:

Re: Triggers

Bericht door Remco »

Ik heb de YN-622N-TX flash controller 1x op de body gezet en een foto gemaakt. De Yongnuo YN568EX gaat gewoon af. Mijn vraag is eigenlijk of ik mijn camera kan beschadigen door dit zo te gebruiken. Ik heb iets opgevangen over verschillen in spanning tussen Fuji en Nikon apparatuur wat eventueel schade aan de body zou kunnen opleveren...
Fuji X-T1 + MHG-XT, Fujinon 18-55mm f2.8-f4 OIS, Fujinon 10-24mm f4, Minolta MD Rokkor PG f1.4, Minolta MD Tele Rokkor 135mm f2.8, Vivitar 300mm f5.6
Plaats reactie

Terug naar “3e partij Accessoires”