
Oud rangeerterrein
- FujifilmRob
- Berichten: 106
- Lid geworden op: vr 09 jun 2023, 16:47
- Voornaam: Rob
- Bewerk mijn foto's: Ja
Oud rangeerterrein
Een ZW foto om de sfeer van het oude rangeerterrein bij Lieren (iets onder Beekbergen) beter weer te geven. Deze keer met de X-T3 en 16-80 mm (F11, 1/150, ISO 160, 16mm). Een beetje nabewerkt met Luminar Neo.


- MacFuji
- Berichten: 1240
- Lid geworden op: ma 25 aug 2014, 18:14
- Voornaam: Ron
- Locatie: Apeldoorn
Re: Oud rangeerterrein
grappig ik ging altijd mijn nieuwe lenzen testen in Lieren bij het station daar waar de locomotieven staan.
FujiFilm X-H2 | XF200 f2 | XF1.4x TC f2 | XF2X TC f2.8 | XF 150-600 | XF 16-80 | XF 80 MACRO | XF500 f5.6 | Viltrox 27mm F1.2 PRO
Flickr
https://www.flickr.com/photos/ronmeijerphotography/
Flickr
https://www.flickr.com/photos/ronmeijerphotography/
- PeterD
- fXf sponsor
- Berichten: 1019
- Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
- Bewerk mijn foto's: Nee
Re: Oud rangeerterrein
Die oude sfeer word goed weergegeven. De bewerking in z/w is mooi.
Toen ik deze foto zag moest ik meteen aan zo,n oude western denken van John Wayne. Het is net of hij iedere minuut aan kan komen lopen.
Toen ik deze foto zag moest ik meteen aan zo,n oude western denken van John Wayne. Het is net of hij iedere minuut aan kan komen lopen.
- HarrieD
- Berichten: 560
- Lid geworden op: vr 17 mar 2023, 10:42
- Voornaam: Harrie
- Bewerk mijn foto's: Ja
Re: Oud rangeerterrein
Mooie opname. Echt even terug in de tijd door het ontbreken van moderniteiten. Zwart/wit goed gekozen.
Fujifilm X-S10, XF 10-24, XF 16-80, XF 70-300, Viltrox 25/1.7
- FujifilmRob
- Berichten: 106
- Lid geworden op: vr 09 jun 2023, 16:47
- Voornaam: Rob
- Bewerk mijn foto's: Ja