Oud rangeerterrein

Auto's, treinen, vliegtuigen en meer
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FujifilmRob
Berichten: 106
Lid geworden op: vr 09 jun 2023, 16:47
Voornaam: Rob
Bewerk mijn foto's: Ja

Oud rangeerterrein

Bericht door FujifilmRob »

Een ZW foto om de sfeer van het oude rangeerterrein bij Lieren (iets onder Beekbergen) beter weer te geven. Deze keer met de X-T3 en 16-80 mm (F11, 1/150, ISO 160, 16mm). Een beetje nabewerkt met Luminar Neo.

Afbeelding
Gebruikersavatar
MacFuji
Berichten: 1240
Lid geworden op: ma 25 aug 2014, 18:14
Voornaam: Ron
Locatie: Apeldoorn

Re: Oud rangeerterrein

Bericht door MacFuji »

grappig ik ging altijd mijn nieuwe lenzen testen in Lieren bij het station daar waar de locomotieven staan.
FujiFilm X-H2 | XF200 f2 | XF1.4x TC f2 | XF2X TC f2.8 | XF 150-600 | XF 16-80 | XF 80 MACRO | XF500 f5.6 | Viltrox 27mm F1.2 PRO

Flickr
https://www.flickr.com/photos/ronmeijerphotography/
Gebruikersavatar
PeterD
fXf sponsor
Berichten: 1019
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Oud rangeerterrein

Bericht door PeterD »

Die oude sfeer word goed weergegeven. De bewerking in z/w is mooi.
Toen ik deze foto zag moest ik meteen aan zo,n oude western denken van John Wayne. Het is net of hij iedere minuut aan kan komen lopen.
Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 560
Lid geworden op: vr 17 mar 2023, 10:42
Voornaam: Harrie
Bewerk mijn foto's: Ja

Re: Oud rangeerterrein

Bericht door HarrieD »

Mooie opname. Echt even terug in de tijd door het ontbreken van moderniteiten. Zwart/wit goed gekozen.
Fujifilm X-S10, XF 10-24, XF 16-80, XF 70-300, Viltrox 25/1.7
Gebruikersavatar
FujifilmRob
Berichten: 106
Lid geworden op: vr 09 jun 2023, 16:47
Voornaam: Rob
Bewerk mijn foto's: Ja

Re: Oud rangeerterrein

Bericht door FujifilmRob »

Dank voor jullie reacties.
Plaats reactie

Terug naar “Vervoer”