Luchtballonnetjes

Auto's, treinen, vliegtuigen en meer
Gebruikersavatar

Topic Starter
remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3825
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 41 times
Been thanked: 179 times
Gender:
Contacteer:

Re: Luchtballonnetjes

Bericht door remoss »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Dank, deze zijn met de 55-200 gemaakt Michael.
Objectieven bestáán uit lenzen!!!

wblink
Ex-fXf
Berichten: 531
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 15:15

Re: Luchtballonnetjes

Bericht door wblink »

remoss schreef:Nee nog nooit, wil het nog steeds wel graag een keer doen. Alleen die bak waar je in staat is nogal hoog heb ik begrepen. En ik kan niet lang staan, eventjes maar en dan zit ik en zie ik niets meer denk ik ;)
Jammer, denk ik. Maar je ijkt me rationeel genoeg om er geen probleem mee te hebben.
Een mee te nemen hoge kruk zou het eerste probleem kunnen verhelpen (je hebt gelijk, die manden zijn hoog), maar de landing kan fluwelzaacht en ook ruw zijn. Bij deze soort landing ligt iederen over/onder/op elkaar nadat de mand de grond geraakt heeft.

Ik ben gek op alles wat vliegt: zoek nog een mogelijkheid om met en JSF mee te gaan. Heb al veel gevlogen (nee, natuurlijk MEEgevlogen), ik kan vliegeren, maar niet meer, wat me weer herinnert aan "De vliegeraar" van Kaleid Hosseini en zijn (3e) erg goede boek: "En uit de bergen kwam de echo".


Ik? Of Topic? Wrom?

Drom.
Nou moe.
Willem.
Gebruikersavatar

Topic Starter
remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3825
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 41 times
Been thanked: 179 times
Gender:
Contacteer:

Re: Luchtballonnetjes

Bericht door remoss »

Ik zie het ook wel als een uitdaging hoor Willem, zou het ook zeker niet uit de weg gaan en die dingetjes zijn zeker oplosbaar. Maar het is er nog niet van gekomen.
Objectieven bestáán uit lenzen!!!

wblink
Ex-fXf
Berichten: 531
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 15:15

Re: Luchtballonnetjes

Bericht door wblink »

Ik vond het een fantastische ervaring in "een ballonnetje dat danst in de wind".
Nou moe.
Willem.
Plaats reactie

Terug naar “Vervoer”