Casio G-Shock GR-B100-1A3ER

Dingetjes
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3825
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 41 times
Been thanked: 179 times
Gender:
Contacteer:

Casio G-Shock GR-B100-1A3ER

Bericht door remoss »

Voorlopig even de laatste set met klokjes, dit is de G-Shock GR-B100-1A3ER, een stuk kleiner en draagbaarder voor kleinere polsen.
Ik post overigens dit soort foto's niet ter beoordeling van de klokjes op zich, alhoewel dat prima is natuurlijk, maar vooral voor de foto's. Vind je het wat, vind je het niets, wat kan er verbetert enz enz. Ik leer er alleen maar van :)
Punten die ik zelf ook in de gaten heb is de posities van de wijzers die niet op 10 voor twee staan, of een secondewijzer die niet op 12 staat.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
Gebruikersavatar

Ottr
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 04 dec 2017, 23:06
Voornaam: Koen
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times
Gender:

Re: Casio G-Shock GR-B100-1A3ER

Bericht door Ottr »

Mooie serie weer René :duimop:

Alleen mis ik wel een beetje de shots waar het horloge volledig op staat.
Misschien heb je die ook wel gemaakt maar niet bij deze selectie zitten maar ik vind het altijd wel prettig om een product ook volledig te kunnen zien ;)
Gebruikersavatar

Pim
Berichten: 506
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 21:20
Has thanked: 22 times
Been thanked: 43 times

Re: Casio G-Shock GR-B100-1A3ER

Bericht door Pim »

Beoefen zelf deze mooie tak in de fotografie weinig, behalve voor marktplaats doeleinden.
Wat ik dan vaak als een punt ervaar is; waar leg je de scherpte.
Foto's met tekst ga je altijd automatisch lezen. Aan tekst geen gebrek maar hier en daar had ik de scherpte liever ergens anders gezien.
In de eerste foto is het begin van het woord 'protection' niet scherp. Zou ik een puntje vinden van aandacht.
Mogelijk dat iets meer afstand nemen tot het horloge en/of verder diafragmeren scherpte problemen ondervangen.
Het horloge fotograferen met wat meer omgeving is ook een optie zeker met wat attributen die het gebruik van de klok ondersteunen. Geen parel ketting dus. Of juist wel ;)
De kleuren vind ik erg fraai trouwens,hoewel 2 misschien wat blauw kan missen.
Tot slot, fraai stofvrij gewerkt. Hoe krijg je het gedaan?
De straat terug aan de straatfotografie.
Gebruikersavatar

Topic Starter
remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3825
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 41 times
Been thanked: 179 times
Gender:
Contacteer:

Re: Casio G-Shock GR-B100-1A3ER

Bericht door remoss »

Dank voor de opmerkingen heren, daar kan ik heel veel mee :duimop:
Onscherpte is erg lastig vind ik. Op het moment fotograferen kun je een kleine onscherpte van bijv letters slecht zien, tenminste ik niet zonder leesbril :) Achteraf tijdens bewerken is het dan te laat. Ik kies er dan niet vaak voor om het maar weer over te doen. Beter op letten dus!

Stofvrij is idd erg lastig, ik poets van te voren de boel aardig op met een stofvrije doek en blaas veel met een balg. Maar ik ben ook met nabewerken vaak wel even bezig om toch nog genoeg stofjes weg te poetsen.
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
Plaats reactie

Terug naar “Productfotografie”