Boekie XT1

Verwijzingen naar andere sites

Topic Starter
wblink
Ex-fXf
Berichten: 531
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 15:15

Boekie XT1

Bericht door wblink »

Hoi,

Ik vond toch weer wat nieuws.
Heb geen flauw idee over kwaliteit, ik moet 't, zelf nog lezen.

http://www.friedmanarchives.com/X-T1/index.htm
Nou moe.
Willem.
Gebruikersavatar

robcctje
fXf sponsor
Berichten: 362
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 20:19
Locatie: Gildehaus Duitsland
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Boekie XT1

Bericht door robcctje »

Ik wacht wel op de vertaling.

Gr Rob

Topic Starter
wblink
Ex-fXf
Berichten: 531
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 15:15

Re: Boekie XT1

Bericht door wblink »

Gezien het aantal NL-boeken over andere apparaten en/of onderwerpen en/of software enz, zie ik een NL vetaling niet zo snel komen.
Eerlijk gezegd helemaal niet.

Vind ik ook jammer.
Nou moe.
Willem.
Gebruikersavatar

Martinpecheur
Berichten: 154
Lid geworden op: zo 31 aug 2014, 00:12
Voornaam: Martin
Locatie: Borne

Re: Boekie XT1

Bericht door Martinpecheur »

Fijne tip Willem :)
Ik hoor graag je ( eerste) bevindingen!
Martin

Topic Starter
wblink
Ex-fXf
Berichten: 531
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 15:15

Re: Boekie XT1

Bericht door wblink »

Dat kan best even duren,sorry.

Ik heb mijn leven tijdens werk een bepaalde indeling gegeven, waarin ik nogal wat fora volg: NCN, FUJI (3*), LightRoom, Netatmo, Iculture.
Daarnaast heb ik STAPELS info liggen die schreeuwen om verwerkt te worden in mijn genealogy software. Ik heb een DNA test laten doen in USA en daarmee zoveel zekere verwanten gevonden dat ik daar MAANDEN mee vooruit kan. Het is nu gelukkig slecht weer: dus geen zin om te fietsen (langs de Waal, van terrasje naar terrasje).

Sinds 1-9 ben ik met pensioen en had het idee dat alles nu wel van de grond zou komen: NIET dus. Ik wil niet de hele dag achter de comp zitten, dus beperk dat tot 's ochtends het krantje en 's middags de fora en dan is't op.
Iets met fotografie (bewerken, camara beter leren kennen) gaat weer ten koste van die andere dingen. Ik moet gaan snijden, maar da's moelijk als je de gewoonte al enige tijd hebt.

Ik ga een aanvraag indienen om dagen 48 ipv 24 uur te laten duren.
Nou moe.
Willem.

Topic Starter
wblink
Ex-fXf
Berichten: 531
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 15:15

Re: Boekie XT1

Bericht door wblink »

Martin,,

Krijg net de laatste blog van Gry Friedman bnnen.
Je kunt het BOEK (zwart/wit of kleur (wel prijzig, bijna €100,-)) via lulu.com of pdf, epub EN mobi kopen, binnen 2 weken niet tevreden: geld terug (en dat werkt bij die Amerikanen ECHT!)

Zie voor info http://friedmanarchives.com/X-T1/
Nou moe.
Willem.
Gebruikersavatar

ghermse
Berichten: 259
Lid geworden op: ma 10 nov 2014, 16:52
Been thanked: 2 times
Gender:

Re: Boekie XT1

Bericht door ghermse »

Heb het boek in alle drie de formaten gedownload voor 24,95 (dollar) bij "The Friedman Archives Press". Koop altijd de camera boeken bij hun.
Ondanks de Engelse taal wat niet onze moedertaal is, leest alles prettig en is echt een aanrader.

Nederlandstalige boeken met zulke uitstekende beschrijvingen zul je niet snel vinden. Afzet gebied is te klein voor, helaas.
Maar zoals gezegd het leest allemaal erg makkelijk en de beschrijvingen zijn gewoon goed begrijp/leesbaar.

Ik ben er zoals altijd erg content mee. Mocht iemand informatie wensen over de digitale versie(s) dan verneem ik dit graag.

Greetz,
Gerard
Greetz,
Gerard

FujiFilm X-H2S - VG-XH - X-T4 - VG-XT4 - XF 10-24mm f/4 R IOS - XF 16-55mm f/2.8 R LM WR - XF 23mm f/1.4 - XF 50mm f/1.0 R WR - XF 56mm f/1.2 R - XF 50-140mm f/2.8 R OIS WR - XF 150-600mm f/5.6-8.0 R LM OIS WR - XF 200mm f/2 - XF 1.4X f/2
Gebruikersavatar

remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3850
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 42 times
Been thanked: 186 times
Gender:
Contacteer:

Re: Boekie XT1

Bericht door remoss »

Gerard, downlload je dan de PDF, ePUB en Mobi voor één prijs?
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
Gebruikersavatar

ghermse
Berichten: 259
Lid geworden op: ma 10 nov 2014, 16:52
Been thanked: 2 times
Gender:

Re: Boekie XT1

Bericht door ghermse »

Hoi Rene,

Sorry voor de late reactie.
Ja ik heb ze alle 3 voor 24,95 dollar.
Mocht je geïnteresseerd zijn stuur even een PM.

Greetz,
Gerard
Greetz,
Gerard

FujiFilm X-H2S - VG-XH - X-T4 - VG-XT4 - XF 10-24mm f/4 R IOS - XF 16-55mm f/2.8 R LM WR - XF 23mm f/1.4 - XF 50mm f/1.0 R WR - XF 56mm f/1.2 R - XF 50-140mm f/2.8 R OIS WR - XF 150-600mm f/5.6-8.0 R LM OIS WR - XF 200mm f/2 - XF 1.4X f/2

Cees
fXf sponsor
Berichten: 541
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 08:24
Has thanked: 5 times
Been thanked: 7 times

Re: Boekie XT1

Bericht door Cees »

wblink schreef:Dat kan best even duren,sorry.

Ik heb mijn leven tijdens werk een bepaalde indeling gegeven, waarin ik nogal wat fora volg: NCN, FUJI (3*), LightRoom, Netatmo, Iculture.
Daarnaast heb ik STAPELS info liggen die schreeuwen om verwerkt te worden in mijn genealogy software. Ik heb een DNA test laten doen in USA en daarmee zoveel zekere verwanten gevonden dat ik daar MAANDEN mee vooruit kan. Het is nu gelukkig slecht weer: dus geen zin om te fietsen (langs de Waal, van terrasje naar terrasje).

Sinds 1-9 ben ik met pensioen en had het idee dat alles nu wel van de grond zou komen: NIET dus. Ik wil niet de hele dag achter de comp zitten, dus beperk dat tot 's ochtends het krantje en 's middags de fora en dan is't op.
Iets met fotografie (bewerken, camara beter leren kennen) gaat weer ten koste van die andere dingen. Ik moet gaan snijden, maar da's moelijk als je de gewoonte al enige tijd hebt.

Ik ga een aanvraag indienen om dagen 48 ipv 24 uur te laten duren.

Misschien is dit een oplossing, Willem 8-)
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... tijd.dhtml
Groet, Cees
Plaats reactie

Terug naar “Links”