Radio Kootwijk

Foto's die nergens anders onder vallen
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
Skippy
fXf sponsor
Berichten: 221
Lid geworden op: do 14 apr 2016, 21:54
Voornaam: Luc
Has thanked: 5 times
Been thanked: 8 times
Contacteer:

Radio Kootwijk

Bericht door Skippy »

Vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens met de X100 gefotografeerd. Zoals velen heb ik een liefde/haat-verhouding met deze camera (de eerste X100 versie).
Nog steeds een fraaie output alleen de trage werking en het moeizame verplaatsen van het focusveld wordt ik af en toe helemaal niet goed van.

Afbeelding
Gebruikersavatar

AVI-Foto
fXf sponsor
Berichten: 655
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 21:22
Voornaam: Arjan
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contacteer:

Re: Radio Kootwijk

Bericht door AVI-Foto »

Ach, Skip, als je weer eens kwaad word op je X100 bedenk dan maar even welke gave platen je er in de loop van de tijd mee gemaakt hebt.
Die X100 resultaten destijds van jou, waren voor mij één van de redenen om Fuji eens heel nader te bekijken. ;)

Wat mij betreft hoort deze daar echter niet bij ... vind dit meer, zeker voor jouw doen, een snelle kiek ... sorry :angel:
     Groet, Arjan
     avi-foto.nl
Gebruikersavatar

remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3826
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 41 times
Been thanked: 179 times
Gender:
Contacteer:

Re: Radio Kootwijk

Bericht door remoss »

Vind het wel een lekkere plaat! Heerlijke camera, heb dat duiveltje mee gehad naar Marokko :) Idd wel erg traag met van alles.
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
Gebruikersavatar

Topic Starter
Skippy
fXf sponsor
Berichten: 221
Lid geworden op: do 14 apr 2016, 21:54
Voornaam: Luc
Has thanked: 5 times
Been thanked: 8 times
Contacteer:

Re: Radio Kootwijk

Bericht door Skippy »

AVI-Foto schreef: vr 21 jul 2017, 23:41 Ach, Skip, als je weer eens kwaad word op je X100 bedenk dan maar even welke gave platen je er in de loop van de tijd mee gemaakt hebt.
Die X100 resultaten destijds van jou, waren voor mij één van de redenen om Fuji eens heel nader te bekijken. ;)

Wat mij betreft hoort deze daar echter niet bij ... vind dit meer, zeker voor jouw doen, een snelle kiek ... sorry :angel:
Leuk om dat te lezen Arjan, tja het is dat ik geen X-Trans blief anders had ik zeker Fuji als hoofdsysteem gekozen.
Nu rommel ik maar wat aan met hoofdzakelijk Olympus, Nikon en sporadisch Fuji.
Deze is inderdaad een snelle kiek, heb je helemaal gelijk in maar ik kon 'm niet weerstaan ;)
Was wel grappig ik zag het gebouw, herkende het maar kon niet op de naam komen. Toen heb ik eerst met de iPhone een foto gemaakt en gaf de iPhone de naam weer en had ik natuurlijk een a-ha moment :D
Wordt wel weer blij van de typische Fuji kleuren (met Adobe Astia profiel) hoewel ik het groen hier iets gematigd heb qua kleurtoon en verzadiging vond ik beter passen. En een subtiel gradueel filter op de lucht en voorgrond.
Gebruikersavatar

Topic Starter
Skippy
fXf sponsor
Berichten: 221
Lid geworden op: do 14 apr 2016, 21:54
Voornaam: Luc
Has thanked: 5 times
Been thanked: 8 times
Contacteer:

Re: Radio Kootwijk

Bericht door Skippy »

remoss schreef: za 22 jul 2017, 07:53 Vind het wel een lekkere plaat! Heerlijke camera, heb dat duiveltje mee gehad naar Marokko :) Idd wel erg traag met van alles.
Bedankt René. Ik weet nog dat je aan het dubben was wat je mee zou nemen naar Marokko.
Maar bij jou maakt het niet uit, jij maakt zelfs met een luciferdoosje-pinhole-camera puike foto's. Zoals ook in Kroatië met een Nikon compact ik meen de P7000?
Gebruikersavatar

remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3826
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 41 times
Been thanked: 179 times
Gender:
Contacteer:

Re: Radio Kootwijk

Bericht door remoss »

Ha ha, dank je. Was met een P5000 :D
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
Gebruikersavatar

Topic Starter
Skippy
fXf sponsor
Berichten: 221
Lid geworden op: do 14 apr 2016, 21:54
Voornaam: Luc
Has thanked: 5 times
Been thanked: 8 times
Contacteer:

Re: Radio Kootwijk

Bericht door Skippy »

Jeetje 10 jaar geleden al. Was en is een mooie serie René :duimop:
Gebruikersavatar

wimbas
Berichten: 31
Lid geworden op: di 10 jan 2017, 18:19
Voornaam: Wim
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 4 times
Gender:

Re: Radio Kootwijk

Bericht door wimbas »

Radio Kootwijk blijft een mooi fotografieobject. Ben je niet dichterbij gefietst?
Gebruikersavatar

Topic Starter
Skippy
fXf sponsor
Berichten: 221
Lid geworden op: do 14 apr 2016, 21:54
Voornaam: Luc
Has thanked: 5 times
Been thanked: 8 times
Contacteer:

Re: Radio Kootwijk

Bericht door Skippy »

Helaas niet dichterbij, ik moest nog terug naar Amersfoort en vond ruim 80km wel genoeg :D Wel een idee voor een volgend tochtje!
Plaats reactie

Terug naar “Diversen”