1e foto uit de FUJI XPro3

Foto's die nergens anders onder vallen
Gebruikersavatar

Bert
Berichten: 639
Lid geworden op: do 26 jan 2017, 20:56
Voornaam: Bert
Has thanked: 40 times
Been thanked: 59 times
Gender:

Re: 1e foto uit de FUJI XPro3

Bericht door Bert »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Leuk, de eerste foto's met een nieuwe camera en die moet je natuurlijk showen. :duimop:
Gebruikersavatar

Pim
Berichten: 506
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 21:20
Has thanked: 22 times
Been thanked: 43 times

Re: 1e foto uit de FUJI XPro3

Bericht door Pim »

Bertjebig schreef: do 26 dec 2019, 12:40 Beste Pim, zou dolgraag foto's Willem delen met jullie, maar het is een crime om een foto op deze site te uploaden. Ik begrijp nog steeds niet hou ik dat simpel kan doen. Dus leg t me simpel uit en dan doe ik graag mee.
Bertjebig,dat staat op dit forum eenvoudig uitgelegd. Gaat lukken :duimop:
De straat terug aan de straatfotografie.
Gebruikersavatar

remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3825
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 41 times
Been thanked: 179 times
Gender:
Contacteer:

Re: 1e foto uit de FUJI XPro3

Bericht door remoss »

Bertjebig schreef: do 26 dec 2019, 12:40 Beste Pim, zou dolgraag foto's Willem delen met jullie, maar het is een crime om een foto op deze site te uploaden. Ik begrijp nog steeds niet hou ik dat simpel kan doen. Dus leg t me simpel uit en dan doe ik graag mee.
Bert, je kunt op deze site zelf niet uploaden, maar je moet gebruik maken van een externe foto dienst zoals Flickr of IMGUR. Die laatste is denk ik het meest eenvoudig omdat die op het forum is ingebed. Simpeler dan zoals HIER uitgelegd kan ik het niet maken.
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
Gebruikersavatar

PeterD
fXf sponsor
Berichten: 617
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 262 times
Been thanked: 122 times

Re: 1e foto uit de FUJI XPro3

Bericht door PeterD »

Graag een aanvulling van mijn kant v.w.b. Imgur.Imgur is voor mij inderdaad de meest eenvoudige manier om foto,s op het forum te zetten.Wel heb ik telkens mijn foto,s moeten verkleinen omdat het anders niet lukt.Ik krijg dan een venster te zien dat de upload te lang duurt en deze word vervolgens afgebroken.Ik dacht dat Imgur dat verkleinen automatisch deed,maar dat is niet zo.Verklein ik ze eerst zelf dan lukt het goed.Echter heb ik al een paar keer het idee gehad dat ze na verkleinen en uploaden aan scherpte hebben verloren.Dus ja, Imgur is de meest eenvoudige manier maar ik moet toch een extra handeling verrichten om ze op het forum te krijgen.
Plaats reactie

Terug naar “Diversen”