xs10 handleiding

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
chessplayer
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 22 nov 2015, 19:27

xs10 handleiding

Bericht door chessplayer »

op een fotobeurs (Brussel) heb ik de xs10 uitvoerig getest en ik was meteen verkocht en ook meteen aangeschaft, bij mijn vorig toestel (xt2) was een stevige handleiding aanwezig, nu is dit niet zo .Daar het toestel nieuw en totaal anders komen er toch wel vlug wat instelproblemen opduiken zo weet ik niet hoe ik de groene horizonlijn op mijn scherm krijg, heb overal gezocht en kan het nergens vinden. Er zullen nog wel wat problemen opduiken en daarvoor is een forum handig, weet er iemand hoe het moet laat maar komen.
Gebruikersavatar

dhrPeter
fXf sponsor
Berichten: 570
Lid geworden op: za 05 dec 2020, 11:50
Voornaam: Henk
Locatie: Krimpenerwaard
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 150 times
Been thanked: 87 times
Contacteer:

Re: xs10 handleiding

Bericht door dhrPeter »

Hoi schaker

Op de Fuji website kun je een uitgebreide handleiding (Engelstalig) of een verkorte versie (meertalig) downloaden in pdf format.

https://fujifilm-x.com/nl-nl/support/manual/cameras/ Veel plezier met je nieuwe X-S10.

Groet, Henk

P.S. je kunt in het scherm van de handleiding rechtsboven een andere taal kiezen (Others) waaronder Nederlands voor de verkorte versie en de uitbreiding na firmware 2.5. De hele uitgebreide versie is echter alleen in het engels.
Gebruikersavatar

remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3851
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 42 times
Been thanked: 186 times
Gender:
Contacteer:

Re: xs10 handleiding

Bericht door remoss »

Er is wel een online handleiding, alleen in het Engels maar wellicht kun je er iets mee.

Over het ELECTRONIC LEVEL staat een en ander hier hoe je dit tevoorschijn kunt toveren: https://fujifilm-dsc.com/en/manual/x-s1 ... rd_display
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
Gebruikersavatar

Topic Starter
chessplayer
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 22 nov 2015, 19:27

Re: xs10 handleiding

Bericht door chessplayer »

Heb nu alles onder controle en mijn toestel naar mijn wensen instellen, bedankt iedereen. Voor diegene die ook zin hebben in een xs10 wil ik nog meegeven dat de xt5 eraan komt (begin 2023) en het toch wel enige verschillen zijn met de XT toestellen.
Gebruikersavatar

Ronny63
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 01 feb 2021, 16:09
Voornaam: Ronny
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 3 times
Been thanked: 13 times

Re: xs10 handleiding

Bericht door Ronny63 »

Ik heb gelezen dat de X-T5 op 2 November aangekondigd wordt, en beschikbaar zal zijn vanaf eind November dit jaar.
Ronny
Plaats reactie

Terug naar “X-S10”