Nieuwe camera

Wie ben je?
Gebruikersavatar

PeterD
fXf sponsor
Berichten: 623
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 262 times
Been thanked: 125 times

Re: Nieuwe camera

Bericht door PeterD »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik weet wat je bedoelt en ik gebruik hem op de XT 30 en daar werkt dat niet zo.De voorste ring is idd voor handmatig scherpstellen en de middelste bredere ring voor zoomen.Daar veranderd bij mij niks aan als ik hem op handmatig zet.Scherpstellen doe ik dan handmatig met de voorste ring inderdaad maar het brandpunt veranderd daarbij niet.Daar heb ik gewoon de middelste ring voor nodig die daarvoor is bedoeld middels gebruik van de electronische motorzoom.Wat jij omschrijft m.b.t. handmatig zoomen heb ik ook nog nergens gelezen.
Ik blijf het een prettig lichte lens vinden met een fijn bereik en goede resultaten.Maar je moet rekening houden met de nadelen en voor sommigen wegen die nadelen zwaarder dan de voordelen.Ik gebruik hem steeds meer als 15 en 20 mm lens en zet het brandpunt vast.Ik zoom dan niet meer en zet het LCD scherm uit wat weer wat energie bespaart.Op die manier kan ik er goed mee leven.
Gebruikersavatar

Topic Starter
FujifilmRob
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 09 jun 2023, 16:47
Voornaam: Rob
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Gender:

Re: Nieuwe camera

Bericht door FujifilmRob »

Dank voor jullie reacties. Met al die tips ga ik weer aan de slag.
Gebruikersavatar

Pba
Berichten: 45
Lid geworden op: za 13 mei 2023, 17:38
Voornaam: Peer
Locatie: Diepenveen
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 3 times
Been thanked: 10 times

Re: Nieuwe camera

Bericht door Pba »

Ik heb deze topper ook maar ik heb een grip onder mijn camera dus 2 accu’s geen probleem ook het donker is geen problemen
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”