Steve Mc Curry

Waar het ten toon gesteld wordt
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
PeterD
fXf sponsor
Berichten: 623
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 262 times
Been thanked: 125 times

Steve Mc Curry

Bericht door PeterD »

Enkele jaren geleden werd er in Bangkok een expositie gehouden van het werk van Steve Mc Curry.Hij opende de expositie zelf en het was leuk geweest er te zijn op die dag.Dat lukte echter niet maar dat mocht de pret niet drukken.Ik bewonder zijn foto's en om ze op groot formaat te zien is fraai.Toch wat anders dan uit een boek.
Deze foto's zijn nog gemaakt met de Fuji X 10.

1Afbeelding


2Afbeelding
Gebruikersavatar

HarrieD
Berichten: 237
Lid geworden op: vr 17 mar 2023, 10:42
Voornaam: Harrie
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 82 times
Been thanked: 66 times

Re: Steve Mc Curry

Bericht door HarrieD »

In de laatste uitgave van het engelse Amateur Photagrapher staat toevallig net een artikel over Steve Mc Curry. Maakt bijzondere foto's tijdens bijzondere momenten. Titel van het artikel: "Serve others with love. Devotion brings out the very best of the human spirit, photo legend Steve McCurry tells Damien Demolder, and helps give purpose to our lives."
Fujifilm X-S10, XF 16-80, XF 70-300
Gebruikersavatar

Topic Starter
PeterD
fXf sponsor
Berichten: 623
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 262 times
Been thanked: 125 times

Re: Steve Mc Curry

Bericht door PeterD »

Iedere hobby fotograaf heeft wel voorkeur voor het werk van andere vaak beroepsfotografen.Daar leer je van en stiekem probeer je ook dat soort foto,s te maken.
Steve Mc Curry is natuurlijk een grote naam. Michael Yamashita en Richard I,Anson zijn 2 andere mij bekende fotografen wiens werk ik graag bekijk om er iets van op te steken.
Plaats reactie

Terug naar “Musea en tentoonstellingen”