Amsterdam in herfst tinten

Mooie plaatsen en steden in beeld
Plaats reactie
HenkV
fXf sponsor
Voornaam: Henk
Bewerk mijn foto's: Nee

Amsterdam in herfst tinten

Bericht door HenkV »

Afgelopen vrijdag een paar uurtjes rondgelopen in onze hoofdstad, op zoek naar herfst tinten, maar nog niet die volle herfstkleuren kunnen traceren, maar nog wel deze kunnen meepikken, voor wat ze waard zijn:
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
Met vriendelijke groet,
Henk Vos

X100VI, X-T5 + Fuji 18mm F 1.4 WR + Fuji 33mm F1.4 LM WR + Fuji 56 mm F 1.2 WR + Fuji 90mm F. 2.0 WR

Website: https://henkvos.smugmug.com
MacFuji
Voornaam: Ron

Re: Amsterdam in herfst tinten

Bericht door MacFuji »

Mooie en prettige serie om na te kijken!
FujiFilm X-H2 | XF200 f2 | XF1.4x TC f2 | XF2X TC f2.8 | XF 150-600 | XF 70-300 | XF 16-80 | XF 80 MACRO | XF500 f5.6 | Viltrox 27mm F1.2 PRO

Flickr
https://www.flickr.com/photos/ronmeijerphotography/
BertH
Voornaam: Bert
Bewerk mijn foto's: Ja

Bericht door BertH »

MacFuji schreef: di 15 okt 2024, 21:31 Mooie en prettige serie om na te kijken!
En daar sluit ik me helemaal bij aan, vooral de fiets is origineel gevonden
remoss
Voornaam: René
Contacteer:

Bericht door remoss »

Leuke serie van de herfstige hoofdstad :duimop: Henk

Die laatste foto: ik snap de insteek en dat het om de blaadjes gaat maar had persoonlijk dat eerste paaltje scherp gemaakt. Nu is er wel heel veel onscherp. Maar zoals altijd, het is maar een mening :)
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
HenkV
fXf sponsor

Bericht door HenkV »

remoss schreef: wo 16 okt 2024, 06:55 Leuke serie van de herfstige hoofdstad :duimop: Henk

Die laatste foto: ik snap de insteek en dat het om de blaadjes gaat maar had persoonlijk dat eerste paaltje scherp gemaakt. Nu is er wel heel veel onscherp. Maar zoals altijd, het is maar een mening :)
Had gekund Rene,... gewoon niet aan gedacht en op het moment ook niet bij stil gestaan......en inderdaad nadruk op de blaadjes willen leggen vanwege de kleur, maar het kan best zijn dat ik binnenkort nog een keer ga en dan ........ :)
Met vriendelijke groet,
Henk Vos

X100VI, X-T5 + Fuji 18mm F 1.4 WR + Fuji 33mm F1.4 LM WR + Fuji 56 mm F 1.2 WR + Fuji 90mm F. 2.0 WR

HarrieD
Voornaam: Harrie
Bewerk mijn foto's: Ja

Bericht door HarrieD »

Prachtige serie. Het heeft niets met de herfst te maken, maar op foto 3 zie ik een inmiddels zeldzame Autobianchi A112 voor de Tesla Model Y staan. Oud voor nieuw, zeldzaam voor de meest verkochte nieuwe auto in ons land, benzine voor elektrisch, heel klein en heel ruim. Volop tegenstellingen, maar wel beide wit.
Fujifilm X-S10, XF 10-24, XF 16-80, XF 70-300
HenkV
fXf sponsor

Bericht door HenkV »

Dank allen voor de reacties, ik ben een paar weken afwezig geweest, maar de inspiratie komt weer terug, binnenkort ook maar weer aan de slag met straatfotografie. 'k Zal hier de draad weer oppakken onder het kopje "dagelijkse update," hoewel dat die naam niet meer mag dragen. En nu ik hier toch weer ben, tijdje geleden mijn website beëindigd bij SmugMug, maar nu toch opnieuw opgepakt (nog wel "under construction") want het geeft me als gepensioneerde een aardige dagbesteding. Tussendoor even mijn weg zien te vinden bij concurrent Pixpa, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Smugmug, mede ook omdat het uploaden van foto's van Capture One op een makkelijke manier rechtstreeks verloopt via dat programma en vanaf Smugmug uploaden foto's naar hier op dit forum, verloopt eveneens erg makkelijk.
Met vriendelijke groet,
Henk Vos

Plaats reactie

Terug naar “Plaatsen en steden”