Laag water.

Mooie plekken op de wereld
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PeterD
fXf sponsor
Berichten: 1019
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee

Laag water.

Bericht door PeterD »

Zicht over de Golf van Thailand bij laag water.De zon is net verdwenen en de kleuren worden heel even mooi.Omstreeks 18.40 uur in Samut Prakan.


Afbeelding
Gebruikersavatar
wimbas
Berichten: 85
Lid geworden op: di 10 jan 2017, 18:19
Voornaam: Wim
Bewerk mijn foto's: Ja

Re: Laag water.

Bericht door wimbas »

Wat gaaf
Gebruikersavatar
PeterD
fXf sponsor
Berichten: 1019
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Laag water.

Bericht door PeterD »

Bedankt :duimop:
Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 560
Lid geworden op: vr 17 mar 2023, 10:42
Voornaam: Harrie
Bewerk mijn foto's: Ja

Re: Laag water.

Bericht door HarrieD »

Heel mooi. Niet alleen de kleuren, maar ook de combinatie van de stokstijf staande palen met de reclectie in het water en de beweging van de meeuwen. Mooi detail dat de horizon begint waar de toppen van de palen eindigen.
Fujifilm X-S10, XF 10-24, XF 16-80, XF 70-300, Viltrox 25/1.7
Gebruikersavatar
PeterD
fXf sponsor
Berichten: 1019
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Laag water.

Bericht door PeterD »

Dank :duimop:
Gebruikersavatar
BertH
Berichten: 183
Lid geworden op: zo 08 sep 2024, 10:21
Voornaam: Bert
Locatie: BIDDINGHUIZEN
Bewerk mijn foto's: Ja

Re: Laag water.

Bericht door BertH »

HarrieD schreef: do 05 mar 2026, 08:01 …. Mooi detail dat de horizon begint waar de toppen van de palen eindigen.
Mij hebben ze op een workshop verteld dat je er altijd voor moest zorgen dat ze boven de horizon uit kwamen
~~~~~~/\___Flevoland___/\~~~~~~
Gebruikersavatar
PeterD
fXf sponsor
Berichten: 1019
Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Laag water.

Bericht door PeterD »

Wat hebben ze je daar nog meer verteld ? Altijd leuk om te weten.
Gebruikersavatar
BertH
Berichten: 183
Lid geworden op: zo 08 sep 2024, 10:21
Voornaam: Bert
Locatie: BIDDINGHUIZEN
Bewerk mijn foto's: Ja

Re: Laag water.

Bericht door BertH »

Dat was niet geschikt voor te jonge oren….
~~~~~~/\___Flevoland___/\~~~~~~
Plaats reactie

Terug naar “Landen en streken”