
Laag water.
- PeterD
- fXf sponsor
- Berichten: 1019
- Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
- Bewerk mijn foto's: Nee
Laag water.
Zicht over de Golf van Thailand bij laag water.De zon is net verdwenen en de kleuren worden heel even mooi.Omstreeks 18.40 uur in Samut Prakan.


- wimbas
- Berichten: 85
- Lid geworden op: di 10 jan 2017, 18:19
- Voornaam: Wim
- Bewerk mijn foto's: Ja
- PeterD
- fXf sponsor
- Berichten: 1019
- Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
- Bewerk mijn foto's: Nee
- HarrieD
- Berichten: 560
- Lid geworden op: vr 17 mar 2023, 10:42
- Voornaam: Harrie
- Bewerk mijn foto's: Ja
Re: Laag water.
Heel mooi. Niet alleen de kleuren, maar ook de combinatie van de stokstijf staande palen met de reclectie in het water en de beweging van de meeuwen. Mooi detail dat de horizon begint waar de toppen van de palen eindigen.
Fujifilm X-S10, XF 10-24, XF 16-80, XF 70-300, Viltrox 25/1.7
- PeterD
- fXf sponsor
- Berichten: 1019
- Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
- Bewerk mijn foto's: Nee
- BertH
- Berichten: 183
- Lid geworden op: zo 08 sep 2024, 10:21
- Voornaam: Bert
- Locatie: BIDDINGHUIZEN
- Bewerk mijn foto's: Ja
Re: Laag water.
Mij hebben ze op een workshop verteld dat je er altijd voor moest zorgen dat ze boven de horizon uit kwamen
~~~~~~/\___Flevoland___/\~~~~~~
- PeterD
- fXf sponsor
- Berichten: 1019
- Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
- Bewerk mijn foto's: Nee
- BertH
- Berichten: 183
- Lid geworden op: zo 08 sep 2024, 10:21
- Voornaam: Bert
- Locatie: BIDDINGHUIZEN
- Bewerk mijn foto's: Ja