Een mislukte foto.

Gebouwen en andere mooie objecten
Plaats reactie
PeterD
fXf sponsor
Bewerk mijn foto's: Nee

Een mislukte foto.

Bericht door PeterD »

Vanmorgen vroeg de polder ingereden om de voorspelde mist te fotograferen. Ik wilde ook de fietsbrug fotograferen vanwaar je een fraai uitzicht heb. Vanaf statief heb ik dat ook gedaan .En bij 1 van de foto's met een sluitertijd van 3 seconden bleef mijn voet even achter 1 van die statiefpoten hangen. Het is dus eigenlijk een totaal mislukte foto. Maar ik vond hem zo grappig dat ik hem even plaats hier. Als ik bewust een dergelijke foto zou moeten maken zou ik niet weten hoe.

Afbeelding
BertH
Voornaam: Bert
Bewerk mijn foto's: Ja

Re: Een mislukte foto.

Bericht door BertH »

dat zou niet zo moeilijk zijn, gewoon je voet even achter een van de poten en een klein tikje.... :-)
~~~~~~/\___Flevoland___/\~~~~~~
HarrieD
Voornaam: Harrie
Bewerk mijn foto's: Ja

Bericht door HarrieD »

Pootje haken levert normaal gesproken een gele kaart op maar in dit geval een gemeend applaus.
Fujifilm X-S10, XF 10-24, XF 16-80, XF 70-300, Viltrox 25/1.7
PeterD
fXf sponsor
Bewerk mijn foto's: Nee

Bericht door PeterD »

Weet je wat nog leuker is : als je deze foto laat zoeken met Google lens en AI zegt google dat het de Sontbrug is tussen Denemarken en Zweden. ..ik moest toch een beetje lachen van verbazing.
Laat ik nou zeggen dat het de Lamgatse Brug is ( bij iedereen echter bekend als De Fietsbrug).Hij ligt over rivier De Mark en verbindt Zevenbergen en Hoeven .Ik kom er vaak want vanaf die brug heb je fraai uitzicht over polder en water.
Dank voor de reacties.
Plaats reactie

Terug naar “Architectuur”