
THEE
- Arend041
- Berichten: 19
- Lid geworden op: zo 10 nov 2024, 11:15
- Voornaam: Arend
- Bewerk mijn foto's: Nee
- PeterD
- fXf sponsor
- Berichten: 1019
- Lid geworden op: ma 20 jun 2016, 16:10
- Bewerk mijn foto's: Nee
- Arend041
- Berichten: 19
- Lid geworden op: zo 10 nov 2024, 11:15
- Voornaam: Arend
- Bewerk mijn foto's: Nee
- BertH
- Berichten: 183
- Lid geworden op: zo 08 sep 2024, 10:21
- Voornaam: Bert
- Locatie: BIDDINGHUIZEN
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Pba
- Berichten: 333
- Lid geworden op: za 13 mei 2023, 17:38
- Voornaam: Peer
- Locatie: Diepenveen
- Bewerk mijn foto's: Nee
Re: THEE
Thee inderdaad om precies te zijn lady grey, een mildere vorm van earl grey.
Dit komt door de toevoeging van korenbloem blaadjes zoal getoond op de foto.
Met context of referentie ben ik niet bezig, ik wilde gewoon weten of het mogelijk was om een mooie foto te maken van thee.
Dit soort idee springen in mijn gedachten en dat creëer ik wat.
Dit komt door de toevoeging van korenbloem blaadjes zoal getoond op de foto.
Met context of referentie ben ik niet bezig, ik wilde gewoon weten of het mogelijk was om een mooie foto te maken van thee.
Dit soort idee springen in mijn gedachten en dat creëer ik wat.