Eerste resultaten van de 10-24mm Fujinon

In en op de straat
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
Ruud van der Lubben
Berichten: 6
Lid geworden op: za 30 aug 2014, 18:19
Voornaam: Ruud
Locatie: Almere
Contacteer:

Eerste resultaten van de 10-24mm Fujinon

Bericht door Ruud van der Lubben »

Het eerste objectief dat ik aanschafte bij de X-T1 was de 4.0/10-24mm Fujinon. Direct na de eerste opnames waarvan onderstaande er één is, had ik al een OOOOOW ervaring.

Geschoten op 24mm waarbij de X-T1 per ongluk nog op 1600 iso stond. Nog niet zo heel lang geleden zou dat een behoorlijke hoeveelheid ruis opgelevrd hebben.
Dus niet bij de X-t1 !! Hier werd ik heel blij van !! Het zwarte mantelpakje van de rechter dame haalde ik nog iets op. ALLES IS GEWOON SCHOON !!

Afbeelding
Succes kun je afmeten aan de kritiek die je krijgt.
2x X-T1 + 4.0/10-24mm 1.4/23mm 1.2/56mm en de 55-200mm
Gebruikersavatar

remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3860
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 43 times
Been thanked: 186 times
Gender:
Contacteer:

Re: Eerste resultaten van de 10-24mm Fujinon

Bericht door remoss »

Lekkere foto, leuk met die twee dames!

Ja ruis hoef je niet meer zo heel erg op te letten. Ik kom zelf van een D3s af en stond verbaast over de resultaten van, in eerste instantie, de X-E1. Zeer veel details blijven beschikbaar in donkere delen. Bij de X-E2 en X-T1 is het uiteraard ook zo. Werd er ook al zo blij van :D

Foto een plekje gegeven in Showcase Straatfotografie
Objectieven bestáán uit lenzen!!!

Robin
fXf sponsor
Berichten: 214
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:31

Re: Eerste resultaten van de 10-24mm Fujinon

Bericht door Robin »

Erg Fraai Ruud,

Ondanks 1600 Iso een mooi strakke weergave. Heb zelf nog niet zo lang terug de 10-24mm bij je Collega Ron gekocht, heerlijk objectief.

Wat ik mij afvraag is of jij je beelden in Jpeg schiet of Raw schiet? een ieder heeft hier zijn mening over gegeven in dit draadje: http://fujix.nl/viewtopic.php?f=41&t=100 maar ben ook benieuwd naar jou bevindingen hier in.
Groet, Robin

X10 | Robinmeester.nl | Flickr
Plaats reactie

Terug naar “Straatfotografie”