Totaal nieuwe X-T1 met de nieuwste firmware update 3.0


wblink
Ex-fXf
Berichten: 531
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 15:15

Re: Totaal nieuwe X-T1 met de nieuwste firmware update 3.0

Bericht door wblink »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Fijn Gerard.

Ik verwacht dat we nog veel vragen in een X-x1 v3.00 kunnen verwachten.
Ik start het draadje maateen maar op.
Nou moe.
Willem.
Gebruikersavatar

AnneS
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 sep 2014, 20:38
Locatie: Rijnmond

Re: Totaal nieuwe X-T1 met de nieuwste firmware update 3.0

Bericht door AnneS »

Jeetje wat aardig dat jullie dit allemaal uitpluizen en met ons delen :clap:
Nu heb ik een kronkel wat betreft t lezen van gebruiksaanwijzingen, ik snap er vaak maar een deel van en daarbij ben ik ook nog een beetje dyslectisch :shock: Dus dit is ook voor mij weer abacadabra :oops: . Ik moet het hebben van zelf doen of iemand die uitlegt en laat zien hoe eea werkt.
Hoop komend jaar een keer met een uitje mee te kunnen, zodat ik dan misschien mijn vragen op 1 van jullie af kan vuren. Of misschien wil iemand wel een keer een X-T1 gebruikersdag organiseren :!:
Groetjes en fijne feestdagen,
Anne

wblink
Ex-fXf
Berichten: 531
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 15:15

Re: Totaal nieuwe X-T1 met de nieuwste firmware update 3.0

Bericht door wblink »

Anne,

Een forum uitje lijkt me niet de beste plaats om jouw vragen te beantwoorden. Ik denk dat je gewoon iemand nodig hebt die het je op jouw camera laat zien.
Ik woon ver uit de buurt (Gendt), maar we kunnen misschien tot een afspraak komen als die samengaat met een bezoek aan mijn Moeder in Den Haag.
Zullen we dat proberen?
Laat maar weten via PB en dan zien we verder, ok?
Nou moe.
Willem.
Gebruikersavatar

Frank
Berichten: 254
Lid geworden op: vr 29 aug 2014, 00:05
Locatie: Panningen

Re: Totaal nieuwe X-T1 met de nieuwste firmware update 3.0

Bericht door Frank »

Een heel goed idee Willem, er zullen zeker nog vragen komen.
"Dat ik fotografeer wil niet zeggen dat ik een fotograaf ben".
Gebruikersavatar

robcctje
fXf sponsor
Berichten: 362
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 20:19
Locatie: Gildehaus Duitsland
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Totaal nieuwe X-T1 met de nieuwste firmware update 3.0

Bericht door robcctje »

Ik heb een beetje het zelfde als Anne,ik snap het ook niet allemaal,en ben bang dat ik iets verkeerd zet,en dan niet meer weet wat ik verkeerd heb gezet.
Een X-T1 gebruikers dag vind ik een zeer goed idee,ik heb het zelf mee gemaakt met de Nikon D90 en heb daar zeer veel van opgestoken.

@Gerard bedankt voor de moeite en het werk voor de vertaling en het hier plaatsen.

Gr Rob
Gebruikersavatar

Topic Starter
ghermse
Berichten: 259
Lid geworden op: ma 10 nov 2014, 16:52
Been thanked: 2 times
Gender:

Re: Totaal nieuwe X-T1 met de nieuwste firmware update 3.0

Bericht door ghermse »

Hoi Rob,

Tip voor je. Je hoeft absoluut niet bang te zijn dat je iets verkeerd zet. Je kan eigenlijk de camera niet om zeep helpen.
Schrijf op een papiertje je oude instelling dan kan je altijd terugvallen op je oude instelling. Het is altijd handig om een soort logboekje bij te houden.

Waarom, nou dan kan je ook zien wat voor verschillen er ontstaan bij het maken van foto's. En dan kan je dit vergelijken met je instellingen.
Elke omgeving, elke foto kan een andere instelling vereisen. Maar is ook altijd leuk om te spelen met instellingen.

Je kan dan in je logboekje bijhouden welke fotoreeks bij welke instelling hoort.

En wat betreft een X-T1 gebruikers dag organiseren is absoluut een leuk idee.
Greetz,
Gerard

FujiFilm X-H2S - VG-XH - X-T4 - VG-XT4 - XF 10-24mm f/4 R IOS - XF 16-55mm f/2.8 R LM WR - XF 23mm f/1.4 - XF 50mm f/1.0 R WR - XF 56mm f/1.2 R - XF 50-140mm f/2.8 R OIS WR - XF 150-600mm f/5.6-8.0 R LM OIS WR - XF 200mm f/2 - XF 1.4X f/2
Gebruikersavatar

Topic Starter
ghermse
Berichten: 259
Lid geworden op: ma 10 nov 2014, 16:52
Been thanked: 2 times
Gender:

Re: Totaal nieuwe X-T1 met de nieuwste firmware update 3.0

Bericht door ghermse »

Hoi Anne en Rob,

Ik heb op het forum een nieuw item aangemaakt om te kijken of we een gebruikers dag kunnen gaan organiseren met elkaar.

Hierbij het linkje viewtopic.php?f=63&t=412
Greetz,
Gerard

FujiFilm X-H2S - VG-XH - X-T4 - VG-XT4 - XF 10-24mm f/4 R IOS - XF 16-55mm f/2.8 R LM WR - XF 23mm f/1.4 - XF 50mm f/1.0 R WR - XF 56mm f/1.2 R - XF 50-140mm f/2.8 R OIS WR - XF 150-600mm f/5.6-8.0 R LM OIS WR - XF 200mm f/2 - XF 1.4X f/2
Plaats reactie

Terug naar “X-T1”