Audioshow Alkmaar 2016

Concerten, meetings, tentoonstellingen (geen musea)
Gebruikersavatar

Patrick
fXf sponsor
Berichten: 3075
Lid geworden op: za 23 aug 2014, 02:45
Locatie: Velserbroek
Bewerk mijn foto's: Ja
Has thanked: 15 times
Been thanked: 157 times
Gender:
Contacteer:

Re: Audioshow Alkmaar 2016

Bericht door Patrick »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Mag best hoor Jack..

Even doorheen "gelopen". Leuk om even te zijn geweest. Als je niet op zoek bent naar iets op audiogebied en de inspiratie voor foto's nemen wat beperkt is, dan ben je er vrij snel weer weg. Maar ik kan me goed voorstellen dat de liefhebber zich hier uren bezig kan houden.

Trouwens best knap wat Remoss aan foto's weet te produceren. Ik weet niet eens of ik wel echt naar de foto's ga kijken. Ik was echt zonder inspiratie en liep, een beetje tegen mijn natuur in, echt te knoeien. De firmware-update had mijn T1 custom instellingen natuurlijk allemaal weer terug gezet. Maar eens op mijn gemak terugzetten... :roll:
Mijn hobby houdt me OP de straat!
FlickrInstagramX-T4|X-T3|X-T2|X-M1|10-24 f4|16-55 f2.8|18-55 f2.8-4|50-140 f2.8|55-200 f3.5-4.8|100-400 f4.5-5.6|16 f1.4|23 f1.4|35 f1.4|56 f1.2|60 f2.4 macro|90 f2|90 f2| Q3
Gebruikersavatar

Joris
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 01 nov 2015, 14:59
Locatie: Vught

Re: Audioshow Alkmaar 2016

Bericht door Joris »

Audiofielen zijn soms net fotografen. Zeer aandachtig luisteren of je ergens een miniem kraakje hoort en niet doorhebben dat je The Dire Straits* aan hebt staan...

Wel erg fraaie foto's trouwens!

*als iemand zich aangesproken voelt in te wisselen voor een willekeurig andere band waar hij/zij niks mee heeft. ;)
Fujifilm X-T1 - XF 18-55mm - XF 90mm
Gebruikersavatar

Topic Starter
remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3881
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 43 times
Been thanked: 189 times
Gender:
Contacteer:

Re: Audioshow Alkmaar 2016

Bericht door remoss »

Ach, mijn audioset heeft maar één doel, gewoon zo goed mogelijk muziek weergeven en zoals het nu klinkt kan ik daar mateloos van genieten.
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
Gebruikersavatar

Joris
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 01 nov 2015, 14:59
Locatie: Vught

Re: Audioshow Alkmaar 2016

Bericht door Joris »

Herkenbaar hoor Remoss. Ik kan er ook niet tegen als muziek uit een blikken broodtrommeltje komt, met bastonen waar een olifant nog van op hol slaat. Dan luister ik liever naar niks.

Net als met fotografie moet iedereen zelf bepalen hoe ver je gaat in perfectionering. Maar soms wordt er voor duizenden euro's geïnvesteerd in apparatuur en vervolgens gezocht naar een pixeltje ruis in een foto die in geheel niet aanspreekt (die opmerking heeft overigens totaal geen betrekking op jouw serie, vandaar ook het compliment in mijn vorige bericht).
Fujifilm X-T1 - XF 18-55mm - XF 90mm
Gebruikersavatar

Topic Starter
remoss
♩♪♫♬♫♪
Berichten: 3881
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 23:03
Voornaam: René
Bewerk mijn foto's: Nee
Has thanked: 43 times
Been thanked: 189 times
Gender:
Contacteer:

Re: Audioshow Alkmaar 2016

Bericht door remoss »

Oh ik lees het ook niet negatief hoor ;) Thx!
Objectieven bestáán uit lenzen!!!
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”